”De her ting, der kan drille, de er der simpelthen ikke”

V2C står for Value 2 Construction – værdi til byggeriet. Konsulentfirmaet, som udfører risikoafdækning i alle byggeriets faser, tager heller ingen chancer, hvad angår telefoni. Vi har talt med V2C´s PA, Christina Rosendahl.

Med mange medarbejdere, som ofte er ude af huset, har V2C valgt en ren mobil-løsning. Den hviler på platformen One-Connect fra Uni-tel og rummer alt, hvad der er behov for af omstillingsmuligheder, køer, autosvar osv. Det er dog ikke det tekniske, V2C´s PA og ansvarlig for telefoni, Christina Rosendahl, fremhæver, når hun forklarer om valget af telefoniløsning.

”For os handler det grundlæggende om, at det bare skal køre, og det gør det. Det, at vi simpelthen ikke mærker til det i hverdagen, er en stor fordel”, siger Christina Rosendahl.

Prisniveauet var naturligt nok heller ikke uden betydning, men kroner og øre var ikke i sig selv udslagsgivende.

”Det er klart, at vi også tog stilling til pris, men det afgørende for vores valg var, at det virker og er nemt at bruge”, siger Christina Rosendahl, og peger på et andet tilsvarende vigtigt element, nemlig service og tilgængelighed.

”Tilgængelighed spiller en stor rolle for os. Hvis vi eksempelvis har brug for at oprette et nyt nummer, er processen enkel, og det går meget stærkt”, siger hun og giver et eksempel:

”Jeg opbevarer en passende mængde simkort på kontoret. Når jeg har behov for at få aktiveret et af dem, skriver jeg til KLC, som ordner det med det samme. Det er nemt, og det er hurtigt”, forklarer Christina Rosendahl.

Med til det brugervenlige setup hører, at løsningen er uden binding. Ud over, at det kan have økonomiske fordele, er det nemlig administrativt nemmere at have med at gøre.

”Det giver en frihed, at Uni-tel ikke har bindingsperiode. Det gør det fx væsentligt nemmere at administrere, hvis nogen stopper og gerne vil have deres nummer med”, siger Christina Rosendahl.

Opsætningen er fra KLC Erhvervs side tilpasset V2C´s forholdsvis basale behov. Det betyder bl.a. at enkelhed og funktionalitet i den daglige drift er i højsædet, forklarer Christina Rosendahl.

”Vi har en helt enkel opsætning, der kører mellem fem personer, som kan tage køen på hovednummeret. Det fungerer godt. Man kan melde sig ind og ud, som man har behov for det. De her ting, der kan drille – de er der simpelthen ikke.”

Fakta om V2C, KLC Erhverv og Uni-tel

  • V2C er en uvildig byggerådgiver, der optimerer byggeprojekter i alle byggeriets faser. Konsulentvirksomheden hjælper bygherrer med at styre projektet sikkert i mål til rette tid, rette pris og i den aftalte kvalitet.
  • På telefonisiden har V2C en ren mobil-løsning
  • Løsningen er leveret af KLC Erhverv
  • De benytter platformen One-Connect fra Uni-tel
  • Der er i skrivende stund omtrent 60 brugere på løsningen

Vil du have en løsning som V2C?

Bliv kontaktet