Løsning hos Aalborg Symfoniorkester

Aalborg Symfoniorkester valgte KLC Erhverv Hjørring

Derfor skiftede Aalborg Symfoniorkester til KLC Erhverv Hjørring.

Troværdighed, bedre løsning samt besparelse på telefoni.

”Vi har fået en total løsning, som er skræddersyet til os. Den er tilpasset, så løsningen er lige, som vi gerne vil have den”. Tommy Clausen er telefoniansvarlig hos Aalborg Symfoniorkester og fortæller her om deres nye løsning, solgt og leveret af konsulent Thomas Clausen fra KLC Erhverv Hjørring.

”Det er også blevet meget nemmere af stille om”

”Vi er meget tilfredse med vores skifte til KLC Erhverv. Løsningen kan det, den skal! Når vores kunder ringer ind, kan de selv vælge, om de vil direkte til billetsalg, eller om de vil tale med en af os i administrationen. Det kan vi helt klart mærke i administrationen. Vi bliver sparet for en hel del opkald, som betjenes rette sted første gang. Det er også blevet meget nemmere at stille om nu”!

Bedre dækning samt en mere overskuelig faktura

”Vi er også blevet positivt overrasket. Vores medarbejdere er meget glade, da de oplever en langt bedre dækning på mobilnettet. De oplever også et meget bedre datanetværk. Og så gør det bestemt heller ikke noget, at fakturaen er nem og overskuelig”, fortæller Tommy glad.

Installationen på skiftedagen gik over al forventning

”Teknikeren kom som aftalt på skiftedagen og var her hele dagen. Han programmerede, gennemgik løsningen og kom også med gode idéer til småjusteringer, som vi ikke selv havde tænkt på. Vi havde en enkelt medarbejder, som gerne ville have en anden slags telefonsvarer, men det var heller ikke noget problem. Det ordnede teknikeren med det samme”.

Nu ringer jeg bare til KLC Erhverv, når det handler om telefoni

Tommy fortæller videre: ”konsulenten var meget troværdig. Jeg fik ren besked om både muligheder samt begrænsninger, og så kan jeg godt li’, at jeg bare kan ringe til dem, hvis der er noget. Jeg har også teknikerens direkte nummer, og de ved, hvem jeg er, når jeg ringer. Sidste gang jeg ringede var omkring levering af den nye Iphone7, som også skulle programmeres/ sættes op. Der kom en tekniker dagen efter og udførte opgaven, sammen med medarbejderen, som skulle have telefonen. Det skulle jeg tidligere købe mig til ude i byen! Nu ringer jeg bare til KLC Erhverv, når det handler om telefoni og dataforbindelser”.

Aalborg Symfoniorkester er en virksomhed sammensat af 65 fastansatte musikere og 9 i administrationen. Tommy Clausen har flere ansvarsområder; både økonomi, IT og telefoni. Virksomheden leverer klassiske koncerter til både børn og voksne.