Løsning hos Edelskovs Transport

Prisen er vigtig – men dækningen er vigtigst!!

Vi er hos Edelskov’s Transport, hvor en kvalitetsbevidst indehaver Heino Edelskov fortæller, hvorfor han valgte at flytte alt sin telefoni i hænderne på konsulent Morten Schneider hos KLC Erhverv Hjørring.

Vi er en international/ national trucking virksomhed med speciale indenfor trucking mellem Danmark og Nordnorge. Vi lever af at transportere ferske fisk og kører blandt andet til og fra alle lufthavnene i Danmark. Derfor er det også vigtigt, at vi kan give besked via vores mobiltelefoner omkring fly-forsinkelser eller andre trafikale udfordringer. Det har stor indvirkning på, om vi løser vores givne opgave hurtigt og effektivt som aftalt! Derfor har det i sidste ende også betydning for vores omsætning. Selvfølgelig er prisen også vigtig – men dækningen er det vigtigste for os!

En væsentlig besparelse samt en bedre løsning.

“Vi tog det i 2 etaper og flyttede først fastnets delen, som blev lavet om til en IP-løsning og pr. 1. februar 2017 har vi flyttet alle vores 100 mobiltelefoner over på løsningen. Vi var nødt til at gøre det sådan, da vores daværende leverandør havde bundet os på en mobilaftale, som først udløb der. Vi sparede da også en del penge, da vi skiftede til KLC Erhverv, men det var ikke det vigtigste for os. Og løsningen er da også blevet meget nemmere. Nu stiller jeg bare om fra mobilen, hvis vedkommende skal tale med en af de andre på kontoret. Det er da nemt”!

Dækningen er i top.

“Den dårlige dækning hos daværende leverandør var det værste. Tidligere kunne jeg opleve på en tur fra det indre København og til Sønderjylland, at min mobilsamtale blev afbrudt flere gange. Min daværende leverandør prøvede også at løse problemet – men uden held. Vi havde en chauffør, som desværre væltede med sin lastbil i Norge! Heldigvis skete der ikke noget alvorligt med ham, men han måtte gå i en kiosk og købe et taletidskort, for at kunne ringe hjem til os. Det kunne vi simpelthen ikke leve med. Og nu virker det bare, selv på privatadressen har vi fået en god dækning”, fortæller Heino.

Konsulenten arbejder i kundens interesse.

Heino fortæller smilende; “Jeg har kendt ham i mange år, og Morten har til hver en tid behandlet mig ordentligt. Morten arbejder altid i kundens interesse. Det betyder bare så meget. Men derfor har jeg også overladt alt til ham omkring vores telefoni! Han får alle opgaver, der er forbundet dertil – råt for usødet. Og han løser det hver gang til min fulde tilfredshed. Vi har et rigtig godt samarbejde”.