Skip to main content

Nem og enkel omstilling, en løsning der bare virker altid og en stor besparelse.

Det var bare af nogle af årsagerne til at virksomheden valgte KLC Erhverv som totalleverandør.

Vi havde en omstillingsløsning, hvor betjeningen var for besværlig!

“Når vi som virksomhed ligger placeret på Djursland, har vi ikke haft så mange valgmuligheder indenfor telefoni. Derfor har vi også været ret loyale overfor vores tidligere leverandør. Og da vi skulle vælge en ny omstillings-løsning, fik de da også lov til at levere denne med både bordapparater og mobiltelefoner”.

“Men der var en masse problemer med denne IP-løsning, og hver gang vi rettede henvendelse, blev vi mødt af lange menuvalg for alligevel at blive omstillet flere gange, uden at få løst vores problemer!

Vi havde faktisk så store problemer med at omstille på vores løsning, at vi endte med at gå rundt mellem hinanden i virksomheden, når vi skulle omstille”.

“Servicen var bestemt også for nedadgående ved vores tidligere leverandør. De lukkede alle de omkringliggende erhvervscentre, så vi nu måtte handle det mest nødvendige i en privat-butik, som kun tog mod kontant betaling. Udover at det kostede mere tid for os at køre efter det – så skulle vi også bruge mere administration i virksomheden med at holde styr på kontokort, koder og hvem havde nu haft kortet sidst”.

“Da vi så bliver kontaktet af KLC Erhverv, som tilbyder os et besøg med en total gennemgang samt tilbud på en ny løsning, vælger jeg at sige ja til et møde med konsulent Peter Sørensen. Og det har jeg bestemt ikke fortrudt”

smiler Flemming tilfreds.

Nu har vi noget, der bare virker, er langt billigere og jeg bruger ingen tid på det længere.

“Nu har vi så en bedre løsning, som fungerer perfekt. Den medfølgende APP er så let at betjene, at alle i virksomheden forstår at bruge den og med lethed stiller om. Selv de medarbejdere, som har mindst forstand på teknik, kan sagtens finde ud af det. Løsningen er overraskende nem og enkel, og vi har på intet tidspunkt oplevet problemer med den. Og så gør det jo ikke noget, at vi også sparer over 30% i vores driftsomkostninger om året”.

“Jeg er også vildt imponeret over, at vi nu har en løsning, hvor vi blander mobilnettene, som det passer os. Vi er jo en virksomhed, hvor medarbejderne er på forskellige opgaver, som tit er spredt over hele landet. Der er også en del af medarbejdere, som bor på landet, hvor valgmulighederne for mobildækning er begrænset, for ikke at sige ret umulige. Og her er det rigtig dejligt, at de bare selv kan bestemme, hvilket mobilnet, de ønske at være på. Det kunne vi ikke gøre tidligere!

“Da Peter var her gjorde han sig umage med at forstår vores behov, og fortalte mig også at “et ord er et ord” og “en aftale er en aftale” – og jeg må sige, at det efterlever de i allerhøjeste grad! Vi er alle meget tilfredse med vores løsning, som vi nu har haft i ca. et år. Det er ikke ret meget tid, jeg bruger på den opgave længere”.

Det var en positiv oplevelse af skulle skifte leverandør.

“Jeg havde frygtet det værste omkring vores skift af leverandør. Men det gik helt planmæssigt, og jeg er positiv overrasket over, hvor nemt og smertefrit det foregik. Peter har overholdt hver eneste aftale – og vi er en meget tilfreds kunde. Medarbejderne er glade, fordi det bare virker – og jeg er glad, fordi jeg kan bruge min tid på andre opgaver. Og tro mig! Jeg skal nok høre det, hvis det ikke fungerer, som det skal.”

“Regningsmæssigt er det også blevet nemmere. Vi får bare en side – og så medfølger der et ark med alle udspecificeringerne på, som jeg kan kigge i, hvis jeg har brug for det. Det har jeg godt nok ikke benyttet mig af endnu, for det har ikke været nødvendigt, da prisen er som aftalt”!

“Vi er en virksomhed, som er i en rivende udvikling indenfor mange nye spændende områder. Bl.a. producerer vi tanke til opdræt af levende fisk, rensning af gylle i 40” container og (AST) “Advanced Substrate Technologies”, omdanner afgasset biomasse til svampe Substrat og strøelse – samtidig med, at vi også har fået vores hidtil største ordre i hus, hvilket gør, at det bare er endnu mere vigtigt, at vores telefoni bare virker, så jeg ikke skal bruge min tid på det! Og hvis jeg har brug for at komme i kontakt med KLC Erhverv, så ringer jeg på deres hovednummer, som bliver besvaret af en kompetent medarbejder, der hjælper mig med det samme. Det er igen blevet nemt at være den telefoniansvarlige, og jeg kan bruge min tid på mine primære og vigtigste opgaver i hverdagen”

slutter Flemming af med et tilfreds smil.

Vil du have en løsning som Assentoft Silo?

Bliv kontaktet

Læs om Assentoft Silo

Flemming Olsen startede i 2004 som tekniske tegner, og i dag er han projektchef og er ansvarlig for mange projekter. Flemming er dén i virksomheden, som ved mest om både IT og telefoni – derfor var det mest naturligt, at han også tog sig af den del. Og det er han ikke ked af, for i dag er det meget nemt og tager ingen tid fra ham!

Assentoft Silo A/S er en virksomhed, som blandt andet producerer og monterer alt indenfor gastætte opbevaringssiloer til både landbrug og industri. Det kan f.eks. være opbevaring af korn, majs, foder, fiskemel, cement, biogas tanke og mange flere muligheder. Derudover leverer de også komplette transportanlæg, kæde- eller kopelevator-løsninger, tryk-blæsere og meget andet. Virksomheden arbejder både med totalentrepriser og som underleverandør.

Virksomheden består at 2 afdelinger; Assentoft Silo i Assentoft/ Randers med 35 medarbejdere og Aabybro Maskinfabrik i Aabybro med 13 medarbejdere.