I vores branche er det bare nødvendigt at være til stede altid! Vores kunder har brug for os på alle tider af døgnet, og det er alfa og omega, at vi kan træffes, når vores kunder ønsker det! Derfor har det også handlet meget om tilgængeligheden i valget af vores telefonløsning. Og dét, og mere til, har vi fået i vores løsning fra KLC Erhverv.
Alle vores ønsker er blevet opfyldt af KLC Erhverv
Derudover har et af kravene også været, at løsningen skal kunne bruges af alle vores medarbejdere. Og det er bare blevet så meget nemmere! Uanset hvor i landet medarbejderen befinder sig, så kan alle nemt melde sig ind i vagtordningen via telefonløsningen. Så skulle en medarbejder blive syg, finder vi nu nemt en afløser. Det giver mig em kæmpe tryghed i hverdagen og en bekymring mindre.
Vi valgte KLC Erhverv, fordi løsningen dækker alle vores afdelinger og samler dem i en fælles løsning. Løsningen er nem at bruge og gør det let for os at være tilgængelige. Har jeg brug for at få lavet nogle ændringer ved systemet, så ringer jeg bare. KLC Erhverv tager telefonen med det samme! De ved, hvem jeg er, og hvad jeg har, så jeg er fri for at forklare alt muligt. KLC Erhverv har stor forståelse for, hvordan vores dagligdag fungerer og taler et sprog, jeg forstår og kommer også med gode råd.
Vi har bestemt fået opfyldt vores ønsker og mere til i en pålidelig, god og nem omstilling, hvor vi melder ind i døgnvagten, som det passer os – uanset hvor vi befinder os.
”Vi har stor tillid og tryghed til vores løsning, og kan være tilgængelige døgnets 24 timer”
Besparelse på 30-40 %
Derudover fik vi også en besparelse på 30-40 % i omkostninger fra vores tidligere leverandør. Og ingen ekstra regninger. Én faktura på det hele, og så er det også blevet meget nemmere for vores bogholderi, hvilket også sparer tid.
Jeg er helt tryg ved vores løsning – og jeg ved, at vi til hver en tid giver vores kunder den helt rigtige service, som bare er så vigtig i vores fag. Vi kan nu fuldt ud koncentrere os om at tage bedst vare på vores kunder!