Tilliden til, at der altid er kvalificeret support lige i nærheden, er altafgørende for entreprenør- og murerfirmaet Hans Johansens valg af teleoperatør.
Hos Hans Johansen A/S er de mere optagede af godt håndværk end af teknologi. Og telefoni, ja det er noget, der bare skal virke. Derfor har de valgt en løsning, der er enkel, og en leverandør, som forstår deres behov og altid står klar, hvis der er brug for det.
”Vi interesserer os ikke for det tekniske, og vi har ikke sat os ind i det. Det gør det altafgørende for os, at hvis jeg ringer eller skriver en besked, så kommer der svar med det samme. Den tillid betyder alverden for os,”
siger Karin Johansen, som bl.a. varetager familiefirmaets bogholderi.
Tilliden til konsulenten hos KLC Erhverv i København er da også mere end solid, og det ligger Karin Johansen fjernt at overveje andre løsninger.
Nej til andre tilbud
”Jeg siger kategorisk nej, når nogen ringer og prøver at sælge os andre telefoniløsninger. Alle fortæller, at de kan gøre det bedre eller billigere, men jeg har ikke indhentet tilbud fra andre, siden vi begyndte at samarbejde med den konsulent, der hjælper os i dag”
siger Karin Johansen.
Teknisk er der tale om Uni-tels system One-Connect. Det er driftssikkert og så fleksibelt, at det kan rumme både komplekse og helt enkle behov. Hos Hans Johansen A/S er behovet enkelt, men det gør ikke kravene til systemets performance små.
Driftssikkerheden er afgørende
”Det skal bare virke. Det er lidt, som når man sætter sig ind i sin bil. Den skal bare kunne starte. Og det gør det. Vi har været meget tilfredse, og der har aldrig været nogen problemer,”
siger Karin Johansen, som ikke er i tvivl om, at løsningen er rigtig for dem.
”Det er jo først, når uheldet er ude, og noget ikke fungerer, at man finder ud af, om man har den rigtige løsning, og vi har aldrig oplevet noget, der ikke kunne løses i en ruf,”
slutter hun.
Vil du have en løsning som Hans Johansen A/S
Læs om Hans Johansen A/S
Hans Johansen A/S er blandt Nordsjællands førende entreprenør- og murerfirmaer.
De har 7-8 faste medarbejdere.
De har benyttet telefonsystemet One-Connect fra Uni-tel siden 2015.
Løsningen er implementeret af Ole Borgen Kronback Arildslund fra KLC Erhverv i København, som også står for daglig drift og support.