Skip to main content

”En nem og overskuelig løsning for en lille virksomhed”

En stigende mængde indgående opkald til Nr. Vium Maskinstation gjorde det svært at følge med uden et professionelt telefonsystem. Valget faldt på One-Connect fra Uni-tel.

Nr. Vium Maskinstations kunder holder ikke fri klokken 17. Eller i weekenden. Og når de ringer, er det ofte med noget, som kræver svar her og nu. Det gik fint i en årrække, men virksomheden voksede, og det gjorde det svært at følge med, så indehaver, Poul Erik Clausen, kontaktede KLC Erhverv i Silkeborg for at finde en løsning.

”Før havde jeg bare ét nummer, som folk ringede ind på. Det betød, at jeg kunne sidde med én i røret og se tre andre, der bankede på uden at komme igennem. Så det var nødvendigt at gøre noget, men jeg ville ikke have et stort omstillingsprogram”,

forklarer Poul Erik Clausen.

Nemt at komme i gang

Efter dialog med KLC valgte de at prøve den populære platform One-Connect fra Uni-tel.

Den udmærker sig ved stor fleksibilitet og kan tilpasses virksomheder i alle størrelser. Hos Nr. Vium Maskinstation, som kun har brug for at have to telefoner tilknyttet, viste det sig hurtigt at være et godt valg.

”Det er en enkel løsning, som er nem og overskuelig for en lille virksomhed. Det tog meget kort tid fra vi startede, til vi vidste, hvordan det virkede”,

siger Poul Erik Clausen og uddyber:

 

”Det er virkelig let at gå til. Vi kan fx begge åbne og se, om den anden er på, og om han sidder i samtale. Hvis vi har ferie, kan jeg stille nummeret over til en tredje person. Også selvom han ikke har samme abonnement”,

siger Poul Erik Clausen.

Bedre service og mere fleksibilitet

Før kunne der gå en time eller længere, før kunderne fik svar, men nu er ventetiden nede på et minimum. Samtidig med, at systemet har forbedret servicen, giver det også større fleksibilitet i hverdagen.

 

”Det er svært at tage i byen eller til fest, hvis man ved, at man skal holde øje med sin telefon. Nu kan jeg logge af, og så ved jeg, at der er en anden, der tager den. Før kunne der jo ligge 20 ubesvarede opkald, så den nye løsning letter det meget. Jeg er som ejer blevet mere fri, og jeg behøver ikke være bange for, at der er opkald, jeg mister”,

siger Poul Erik Clausen.

Vil du have en løsning som Nr. Vium Maskinstation

Bliv kontaktet

Læs om Nr. Vium Maskinstation

Nr. Vium Maskinstation er stiftet af Poul Erik Clausen og har eksisteret siden 2003.

Virksomheden har 10 medarbejdere med to, som er tilkoblet hovednummeret.

Har i dag lukket helt for fastnet og benytter kun mobiler.

Deres telefoniplatform, One-Connect fra Uni-tel, er implementeret af KLC Erhverv i Silkeborg, som også varetager den daglige drift af løsningen.